18 listopada 2011

Vintage Stories

Dziś coś dla miłośniczek stylu vintage. Choć nie jestem wielką fanką kolekcji sklepu KappAhl to nie mogę nie napisać o ich kolekcjach "vintage stories" za którymi wręcz przepadam. Sklep ten zawsze kojarzył mi się z moją mamą, bo właśnie ona się tam głównie ubiera, ale będąc jej towarzyszką zakupową znalazłam tam też coś dla siebie. Jakieś dwa lata temu zauważyłam, że co jakiś czas wychodzą tam piękne, limitowane kolekcje inspirowane stylem vintage. Dokładniej wychodzą one dwa razy w roku:  w lato i na jesień. W zeszłe lato były to piękne sukienki zainspirowane latami 50, które chętnie przygarnęłam do mojej szafy. Od jakiegoś tygodnia możemy oglądać na półkach sklepowych nową, jesienną kolekcje inspirowaną latami 20! Od kiedy się o niej dowiedziałam nie mogłam się doczekać aby jechać do sklepu i zobaczyć te wszystkie cudeńka. Kolekcja jest bardzo ładna, ale niestety kroje z lat 20 nie są zbyt dobre dla mojej figury, dlatego mogłam tylko powzdychać do pięknie uszytych, przyozdobionych frędzelkami sukienek. Akcesoria to już inna para kaloszy. Cała biżuteria jest piękna i naprawdę wpisuje się w konwencje lat 20 - zdobne, świecące kolczyki, grube bransolety i opaski z piórkami. Zaopatrzyłam się już w opaskę i poważnie zastanawiam się nad futerkiem. Całą kolekcję ( chociaż całej biżuterii nie ma) możecie zobaczyć na stronie tu, a ja wstawiam to co spodobało mi się najbardziej.

2 komentarze:

  1. jakoś ten styl mi nie odpowiada ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Etola i torebka nie w moim stylu motzno, czułabym się jak stara baba z fioletowymi włosami po gencjanie. Reszta przyjemna. :)

    OdpowiedzUsuń